"Pište háčky a čárky! Děkujeme."
Údaje v registraci a objednávkách (adresu, jméno a pod.) vyplňujte včetně háčků a čárek. Bez toho nelze zaručit kvalitní doručení zásilky!
K doručování využíváme služeb České pošty, nejčastěji "Balík Do Ruky" a "Balík Na Poštu", přepravní společnosti GEIS a Zásilkovny.cz. Ceny těchto služeb naleznete v článku POŠTOVNÉ.
Přehled zásilek a způsobů doručování:
Typ zásilky | Předpokládané doručení | Úložní doba | Avízo | Info a doplňkové služby |
Zásilkovna.cz | do 2 - 3 dnů | 7 dnů | SMS, e-mail | Zásilkovna.cz |
Zásilkovna.cz - zahraničí | obvykle 2 - 3 dny | 7 dnů | SMS, e-mail | Zásilkovna.cz |
"Balík Do Ruky" | 1 - 2 dny | 7 dnů | SMS | ČP - Balík do Ruky |
"Balík Na Poštu" | 1 - 2 dny | 7 dnů | SMS | ČP - Balík na Poštu |
Obchodní balík - zahraničí | obvykle 3 dny | dle podmínek doručovací pošty | E-mail od nás | ČP - Obchodní balík do zahraničíDPD |
DPD | 1 - 2 dny | 2 pokusy o doručení (poté je balíček vrácen) - je možné nechat si zásilku uložit na nejbližším GEIS POINT (mapa míst níže) | SMS, e-mail a telefonické avízo | GEIS - balík |
Nadrozměrné zásilky jsou řešeny individuálně. O jejich doručování vždy informujeme zákazníka osobně.
Zásilky obvykle odesíláme v termínech PONDĚLÍ a STŘEDA. Tyto dny jsou také nejlepší pro osobní vyzvednutí zboží mezi 8 a 14h.
Využíváme Českou poštu - většina našich zákazníků je z malých a ještě menších vesniček, často i samot. Možná se to může zdát nepružné, ale Česká pošta má stále nejrozsáhlejší síť svých služeben a umožňuje tak uložení zásilek nejblíž a nejdéle. Doručení je obvykle velmi spolehlivé a komplikace nastávají u minimálního počtu zásilek.
Využíváme přepravní společnost DPD - s přibýváním zájmu o jinou přepravní společnost jsme se rozhodli přidat i doručování pomocí přepravní společnosti DPD.
Využíváme nově i Zásilkovnu.cz - s přibýváním zájmu o jinou přepravní společnost jsme se rozhodli přidat i doručování pomocí přepravní společnosti Zásilkovna.cz. V ČR je možné využít výdejní pobočky Zásilkovny. V SK je možné využít výdejní pobočky i doručení na adresu.
Pokud nějaké zboží z objednávky chybí na skladě, vždy Vás kontaktujeme, abychom se domluvili na dalším postupu.
CHYBY - K chybám samozřejmě dochází, někdy v údajích pro doručování, někdy při balení zboží. Jsme jen lidé jako Vy a tudíž chybující. V celkovém objemu se ale nejedná o žádný závratný poměr, vždy se vše vyřešilo ve prospěch zákazníka (pokud nás o problému informoval) a vždy se snažíme z chyb poučit a napříště se jich vyvarovat. Tímto Vás prosíme o shovívavost a lidský přístup.
"Balík Do Ruky" je u Vás druhý den a pokud nám dáte k dispozici telefonní číslo, na kterém jste k zastižení, pošta Vás informuje SMSkou o průběhu doručování ... proto si troufáme odesílat kultury i ve čtvrtek a je na Vás, abyste si zásilku v pátek převzali. Můžete nám ale prostřednictvímm poznámky sdělit, že si přejete odeslání posunout. Pokud to nevyjde, ani tak se nemusíte bát, kultury to přežijí. Krátkodobý pobyt v teplejším prostředí se nijak na jejich životnosti neprojeví, máme to vyzkoušené.
POZOR NA ÚLOŽNÍ DOBU! JE POUZE 7 DNŮ! Vy můžete s poštou komunikovat a dojednat si řadu doplňkových služeb, např. prodloužení doby uložení, opakované doručení apod. Některé jsou zdarma v rámci původního doručení.
V případě jakýchkoliv komplikací nás neváhejte kontaktovat a spolu vyřešíme vše potřebné - spojení v KONTAKTECH (viz menu).