Doručování

"Pište háčky a čárky! Děkujeme."

Údaje v registraci a objednávkách (adresu, jméno a pod.) vyplňujte včetně háčků a čárek. Bez toho nelze zaručit kvalitní doručení zásilky!

 

K doručování využíváme služeb České pošty, nejčastěji "Balík Do Ruky" a "Balík Na Poštu", přepravní společnosti GEIS a Zásilkovny.cz. Ceny těchto služeb naleznete v článku POŠTOVNÉ.


 Přehled zásilek a způsobů doručování:

Typ zásilky Předpokládané doručení Úložní doba Avízo Info a doplňkové služby
Zásilkovna.cz do 2 - 3 dnů 7 dnů SMS, e-mail Zásilkovna.cz
Zásilkovna.cz - zahraničí obvykle 2 - 3 dny 7 dnů SMS, e-mail Zásilkovna.cz
"Balík Do Ruky" 1 - 2 dny 7 dnů SMS ČP - Balík do Ruky
"Balík Na Poštu" 1 - 2 dny 7 dnů SMS ČP - Balík na Poštu
Obchodní balík - zahraničí obvykle 3 dny dle podmínek doručovací pošty E-mail od nás ČP - Obchodní balík do zahraničíDPD
DPD 1 - 2 dny 2 pokusy o doručení (poté je balíček vrácen) - je možné nechat si zásilku uložit na nejbližším GEIS POINT (mapa míst níže) SMS, e-mail a telefonické avízo GEIS - balík

Nadrozměrné zásilky jsou řešeny individuálně. O jejich doručování vždy informujeme zákazníka osobně.

Zásilky obvykle odesíláme v termínech PONDĚLÍ a STŘEDA. Tyto dny jsou také nejlepší pro osobní vyzvednutí zboží mezi 8 a 14h. 


Využíváme Českou poštu - většina našich zákazníků je z malých a ještě menších vesniček, často i samot. Možná se to může zdát nepružné, ale Česká pošta má stále nejrozsáhlejší síť svých služeben a umožňuje tak uložení zásilek nejblíž a nejdéle. Doručení je obvykle velmi spolehlivé a komplikace nastávají u minimálního počtu zásilek.

Využíváme přepravní společnost DPD - s přibýváním zájmu o jinou přepravní společnost jsme se rozhodli přidat i doručování pomocí přepravní společnosti DPD.

Využíváme nově i Zásilkovnu.cz - s přibýváním zájmu o jinou přepravní společnost jsme se rozhodli přidat i doručování pomocí přepravní společnosti Zásilkovna.cz. V ČR je možné využít výdejní pobočky Zásilkovny. V SK je možné využít výdejní pobočky i doručení na adresu.


Pokud nějaké zboží z objednávky chybí na skladě, vždy Vás kontaktujeme, abychom se domluvili na dalším postupu.

CHYBY - K chybám samozřejmě dochází, někdy v údajích pro doručování, někdy při balení zboží. Jsme jen lidé jako Vy a tudíž chybující. V celkovém objemu se ale nejedná o žádný závratný poměr, vždy se vše vyřešilo ve prospěch zákazníka (pokud nás o problému informoval) a vždy se snažíme z chyb poučit a napříště se jich vyvarovat. Tímto Vás prosíme o shovívavost a lidský přístup. smiley-cool


"Balík Do Ruky" je u Vás druhý den a pokud nám dáte k dispozici telefonní číslo, na kterém jste k zastižení, pošta Vás informuje SMSkou o průběhu doručování ... proto si troufáme odesílat kultury i ve čtvrtek a je na Vás, abyste si zásilku v pátek převzali. Můžete nám ale prostřednictvímm poznámky sdělit, že si přejete odeslání posunout. Pokud to nevyjde, ani tak se nemusíte bát, kultury to přežijí. Krátkodobý pobyt v teplejším prostředí se nijak na jejich životnosti neprojeví, máme to vyzkoušené.

POZOR NA ÚLOŽNÍ DOBU! JE POUZE 7 DNŮ! Vy můžete s poštou komunikovat a dojednat si řadu doplňkových služeb, např. prodloužení doby uložení, opakované doručení apod. Některé jsou zdarma v rámci původního doručení.


V případě jakýchkoliv komplikací nás neváhejte kontaktovat a spolu vyřešíme vše potřebné - spojení v KONTAKTECH (viz menu).