npm

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových strákách našeho internetového obchodu www.dobrykolonial.cz 

Základní údaje: 

Provozovatel internetového obchodu a dodavatel zboží: Synergetic s.r.o.

Sidlo společnosti: Cetoraz 62, 394 11, CZ

Sklad a výdej zboží: Žižkova 1059, 395 01 Pacov  

E-mail: dobrykolonial@gmail.com, dobrykurz@gmail.com

Telefon: +420 607 075 037; +420 724 574 942; +420 606 213 996 

IČO:03102394

DIČ:CZ03102394  Jsme plátci DPH.  

Odpovědní zástupci: Katarína Mašátová, Petr Rys  

Společnost je zapsána u krajského soudu v Českých Budějovicích pod spis. značkou C22797.Obchodní značka internetového obchodu: Dobrý koloniál Internetová adresa: www.dobrykolonial.cz

Bankovní spojení: Fio banka, a.s.

číslo účtu pro platbu v ČR (CZK):

2400611133/2010

SEPA platba z SK (EUR):

IBAN - CZ6120100000002900709786

 

BIC kód/SWIFT - FIOBCZPPXXX

 


1. Přijetí a schválení objednávky, kupní smlouva 

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího (odeslání objednávky internetovému obchodu) i prodávajícího (schválení objednávky) s tímto návrhem. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně reklamačních podmínek a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet a k uzavření Kupní smlouvy nedojde. Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí a bude expedována může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky je kupující automaticky informován e-mailem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě či na skladě dodavatele budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání. 

2. Odstoupení od smlouvy

Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat objednávku lze telefonicky nebo e-mailem uvedeným v kontaktech. V případě úhrady objednávky nebo její části bude částka vrácena zpět na účet, ze kterého byla platba odeslána a to do 30 dnů od požadovaného storna objednávky.

Vrácení zboží nebo-li Odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace - V souladu s § 53 odst.7 občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů může spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, bude Vám vrácena kupní cena v plné výši při dodržení následujících podmínek a tímto Vás prosíme o jejich dodržení:

  • Pro vrácení zboží nejlépe využijte formulář na našich webových stránkách v sekci Vrácení zboží a odešlete na adresu - Synergetic s.r.o., Cetoraz 62, 394 11 nebo na e-mail dobrykurz@gmail.com s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy č. (číslo objednávky/faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo: xxxxxxxxxxxxxx. Zboží bylo doručeno a převzato dne: xxxxxxxxxxxx." Datum a podpis. Alternativně je možné uvést jiný text obdobného charakteru, který bude vyjadřovat projev vůle o odstoupení od smlouvy.
  • Veškeré zboží doručte vždy jen na adresu: Synergetic s.r.o., Žižkova 1059, 395 01

Zboží, které budete v rámci odstoupení od smlouvy odesílat zpět na naši adresu, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi, pokud možno včetně minimálně poškozeného obalu. Neposílejte zboží na dobírku. Doporučujeme zboží pojistit.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí u audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li jejich originální obal a na zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, či se jedná o zboží, které pro svůj charakter nemůže být vráceno (v našem obchodě se toto týká především mlékárenských kultur, syřidel, chloridu vápenatého a zboží podobného charakteru, u kterého nelze ověřit neporušení obalu, kompletní množství a původní obsah bez použití speciálních prostředků a rozborů).

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to obvykle do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy a fyzickém převzetí zboží.

Při nesplnění lhůty k odstoupení od smlouvy, kdy odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu nejpozději doručeno 14. den od převzetí plnění, je takové odstoupení od smlouvy neplatné. Při dodání zboží v poškozeném, nekompletním či jinak znehodnoceném stavu může prodávající po spotřebiteli požadovat kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží, tím není dotčeno právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoliv sankce. Za znehodnocení zboží nemůže být považováno běžné poškození původního obalu, které vzniklo vybalováním zboží. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

Odstoupení od smlouvy je účinné, pokud je doručeno do 14 dnů od převzetí plnění. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, v čehož důsledku nedojde k prokazatelnému doručení odstoupení od smlouvy v uvedené lhůtě (např. pouhé zaslání vráceného zboží bez projevu vůle o odstoupení od smlouvy), nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží může být vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Vrácení zboží nebo-li Odstoupení od smlouvy nelze využít u zboží zakoupeného a osobně převzatého v obchodě www.dobrykolonial.cz na adrese skladu Žižkova 1059, 39501 Pacov. Vrácení zboží nahrazuje možnost osobního výběru a prohlídky zboží před jeho koupí.

Storno objednávky ze strany prodávajícího - prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 10 pracovních dnů, pokud nebylo dohodnuto jinak. Případně může být uhrazená částka nahrazena jiným zbožím dle výběru kupujícího s jeho výslovným souhlasem.

3. Platební podmínky, způsoby plateb a způsob doručení zboží

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu prodávajícím v okamžiku potvrzení/přijetí objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce vytvořené kupujícím prostřednictvím e-shopu, popř. písemné, nebo e-mailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout (více též v ujednání o právu prodávajícího odstoupit od smlouvy). Při ústní nebo telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.

Odstoupení od smlouvy (storno objednávky) - je řešeno samostatným bodem.

Platební podmínka - je využití způsobů plateb, které jsou uvedeny níže. Prodávající i kupující je oprávněn požadovat před dodávkou úhradu ve výši až 100 % hodnoty objednávky. V případě, že je úhrada požadována, jsou kupujícímu zaslány aktuální platební údaje dle jím provedené objednávky zboží na jím uvedenou e-mailovou adresu. Faktura na odebrané zboží je předána či zasílána společně se zbožím.

Způsoby plateb a doručení zboží:

  • platba v hotovosti při převzetí zboží
  • platba na účet (viz údaje výše)
  • platba dobírkou

Česká pošta - platba dobírkou, kdy poštovné je 139.-Kč, zásilka je doručována „Balíkem Do Ruky“ nebo "Balíkem Na Poštu", popř. jiným vhodným způsobem, který umožňuje systém doručovatele na adresu kupujícího a platba je vybírána prostřednictvím poštovních doručovatelů v hotovosti nebo při převzetí zásilky na poště.

Česká pošta - platba převodem předem, kdy poštovné je 109.-Kč, zásilka je doručována „Balíkem Do Ruky“ nebo "Balíkem Na Poštu", popř. jiným vhodným způsobem, který umožňuje systém doručovatele na adresu kupujícího a odesílána po připsání úhrady zboží v plné výši na účet prodávajícího v nejkratším možném termínu.

GEIS - platba dobírkou, kdy poštovné je 139.-Kč, zásilka je doručována balíčkem, popř. jiným vhodným způsobem, který umožňuje systém doručovatele na adresu kupujícího a platba je vybírána prostřednictvím poštovních doručovatelů v hotovosti nebo při převzetí zásilky na výdejním místě

GEIS - .platba převodem předem, kdy poštovné je 109.-Kč, zásilka je doručována balíčkem, popř. jiným vhodným způsobem, který umožňuje systém doručovatele na adresu kupujícího a odesílána po připsání úhrady zboží v plné výši na účet prodávajícího v nejkratším možném termínu.

Osobní odběr  - platba  v hotovosti nebo převodem předem ve výchozí měně prodávajícího (Kč). Objednané zboží si kupující může vyzvednout po předchozí domluvě na adrese prodávajícího (viz kontakty).

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Doručování na Slovensko:

Česká pošta - platba převodem předem v měně kupujícího (EUR), kdy poštovné je 350.- Kč, zásilka je doručována nejčastěji „obchodním balíkem“, popř. jiným vhodným způsobem, který umožňuje systém doručovatele na adresu kupujícího a odesílána po připsání úhrady zboží v plné výši na účet prodávajícího v nejkratším možném termínu.

Konečná cena k platbě v měně kupujícího (EUR) je stanovena dle momentálního platného kurzu používaného prodávajícím. Kurz použitý k přepočtu cen zboží vychází z kurzu měn platného u banky prodávajícího (viz výše), prodávající si však vyhrazuje právo výši převodního kurzu upravovat dle vlastních potřeb. Toto by však nemělo odporovat slušným mravům. Výši převodního kurzu lze zjistit porovnáním cen ve výchozí měně prodávajícího (Kč) a cen uváděných v jiných měnách využívaných prodávajícím. Výše ceny v jiné měně je kupujícímu sdělena při objednání zboží a není již bez jeho souhlasu zvyšována, při snížení ceny může prodávající cenu zboží změnit bez souhlasu kupujícího.

Systém internetového obchodu využívá zobrazení cen ve dvou měnách. V základní měně (Kč) a druhé využívané měně (obvykle EUR).

Kupujícímu, jenž je zahraničním plátcem DPH, může být zboží účtování bez DPH. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu platné DIČ při objednání zboží. Kupující má pravo si platnost DIČ ověřit a v případě pochybností od této varianty účtování odstoupit.

Při zvýšených nákladech na dopravu (větší a těžší zásilky) je cena dopravy posuzována a stanovena individuálně. Tyto podmínky jsou konzultovány s kupujícím a zboží je odesíláno po odsouhlasení ceny dopravy kupujícím.

Ve výjimečných případech může odesílatel zaslat zboží za snížené poštovné. O této skutečnosti není prodávající povinen kupujícího informovat předem. Podrobněji se tímto případem zabývá článek "POŠTOVNÉ".

Prodávající má právo upravit výši poštovného při nesprávném výběru kupujícím (např. zahraniční odběratel vybere vnitrostátní sazbu za doručení zboží apod.). Kupující je o této skutečnosti informován prostřednictvím systému e-shopu.

Balné ve všech případech je součástí poštovného a není již dále připočítáváno.

Ve výjimečných případech může prodávající kupujícímu povolit platbu zboží převodem po dodání (na fakturu). Této možnosti je však možné využít s výslovným souhlasem prodávajícího a každý tento případ je řešen individuálně.

Podrobnější informace potřebné k výběru způsobu platby a provedení platby jsou kupujícímu sdělovány prostřednictvím systému e-shopu tak, aby mohl vyhovět podmínkám k uzaření smlouvy. Pokud si úspěšné vyřízení smlouvy (objednávky) vyžaduje další informace, jsou kupujícímu sdělovány prostřednictvím jím uvedené e-mailové adresy nebo telefonicky na jím uvedené telefonní číslo.

Kupující je povinen sdělit údaje potřebné k doručení zásilky (jméno, doručovací adresa, telefon, e-mail) správně, ve správném a plném znění. Nesprávně nebo chybně uvedené údaje mohou zapříčinit nemožnost doručení zásilky a v tomto případě kupující za tuto skutečnost nenese odpovědnost a má nárok na úhradu nákladů spojených se zajištěním vrácení zboží, především poštovného souvisejícího s doručováním zásilky. Za chybné se považuje i uvedení údajů bez háček, čárek a pod.

Dodací podmínky:

Dodávky předmětu plnění (zboží) jsou, dle dostupnosti a provozních možností prodávajícího, realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 1 - 10 pracovních dnů, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Takové případy jsou řešeny individuálně po dohodě s kupujícím. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje osobní odběr zboží kupujícím nebo dodání předmětu na uvedenou adresu. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad (fakturu), který zároveň slouží jako doklad k případné reklamaci zboží. Návod na používání výrobku a technické údaje výrobku v českém jazyce zásilka obsahuje, je-li součástí výrobku a vyžaduje-li to jeho povaha. Další dostupnou dokumentaci k výrobkům je možné kupujícímu zaslat na vyžádání.

Velikost a váha zásilky:

Jedna zásilka za jedno poštovné je do 30kg a ve velikosti nepřesahující rozměry udávané podmínkami České pošty nebo přepravní společnosti GEIS pro jednotlivé typy zásilek. Dále pokud je technicky možné vybrané zboží do jedné zásilky zabalit. Pokud zásilka přesahuje tyto podmínky, je o této skutečnosti kupující informován a další kroky vedoucí k odeslání zásilky jsou činěny jen s jeho souhlasem. Pokud kupující odesílá více zásilek bez zvyšování poštovného, není povinen kupujícího o této skutečnosti informovat, měl by mu však sdělit z kolika balíků se zásilka skládá.

Termíny odeslání zásilky jsou sdělovány kupujícímu prostřednictvím systému e-shopu. O termíny doručování je kupující informován systémem doručovatele pokud to tip zásilky umožňuje. Pokud doručovatel nezastihne kupujícího na adrese dodání, je zásilka uložena na spádové poště dle uvedeného PSČ. O této skutečnosti je kupující informován systémem doručovatele. Taktéž je informován o lhůtě uložení zásilky na poště. Za kvalitu systému informování adresáta (obvykle kupujícího) o průběhu doručování prodávající neručí, kupující se však může na prodávajícího obrátit za účelem zjištění stavu doručení jeho zásilky.

Nepřevezme-li kupující předmět plnění (zásilku) z důvodů ležících na jeho straně (např. není i přes dohodnutý termín přítomen a schopen tak převzít zásilku, nevyzvedne si uloženou zásilku v avizované lhůtě nebo  není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši (pokud takovéto náklady vzniknou) a prodávající může požadovat na kupujícím jejich náhradu.

4. Odpovědnost za vady zboží

Kupujícímu před prvním použitím důrazně doporučujeme prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím.

Není-li kupující spotřebitel (dárek), je důrazně doporučeno si prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl tyto kroky učinit také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucích z odpovědnosti za vady, které vznikly v důsledku přepravy (mechanické poškození), kdy se bude při případné reklamaci vycházet ze skutečnosti, že bez výhrad přijal doručené zboží. Na možnost vznést námitky k dodanému zboží při jeho převzetí je spotřebitel upozorněn zejména těmito obchodními podmínkami, má tak možnost ihned při převzetí zboží uplatnit rozpor s kupní smlouvou (viz ujednání obchodních podmínek o rozporu s kupní smlouvou).

Záruční práva

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, může však být prohlášením v záručním listě stanovená delší. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené jejím obvyklým užíváním. Kratší životnost výrobku, vzhledem k uvedenému opotřebení věci, způsobenou jeho obvyklým užíváním nelze tedy považovat za vadu, k čemuž bude přihlédnuto při případné reklamaci.

Doklad o zakoupení věci (např. faktura), pokud obsahuje obchodní firmu prodávajícího, IČ a sídlo, je považován za záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě nebo náhradním dokladu.

Spotřebitel při uplatnění záruky má právo:

jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, tedy např. vykazuje vady nebo došlo k záměně, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo odstoupit od smlouvy nebo její části, týkající se rozporu. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy, přiměřeným snížením kupní ceny, náhradním dodáním zboží, odstoupením od smlouvy nebo její části. To vše v případě, že kupující vadné nebo zaměněné zboží neužíval, je schopen ho vrátit ve stavu v jakém ho převzal a oznámil tuto skutečnost prodávajícímu neprodleně po jejím zjištění.

Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Pokud volbu spotřebitele nebude možné splnit, může požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy v této věci odstoupit.

Reklamace

O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím spotřebitelem nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, může kupující uplatnit právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Reklamovat zboží z objednávky lze odesláním vyplněného formuláře (ke stažení v cekci Vše o nákupu -> Reklamace) společně se zbožím na adresu dodavatele nebo e-mailem ve formátu PDF. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši (náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací). V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

5. Ochrana osobních dat

Synergetic s.r.o., jako provozovatel serveru www.dobrykolonial.cz, potřebuje znát některá Vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a dodržujeme zákon číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Jsme registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Potvrzením registrace souhlasíte se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy Synergetic s.r.o., v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně v průměru dvakrát do měsíce. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: dobrykolonial@gmail.com. Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

10 dnů po uskutečnění Vaší objednávky je zasílán formulář ze serveru Heureka (www.heureka.cz). Jedná se o formulář, ve kterém můžete vyjádřit svou spokojenost s internetovým obchodem. Vyplnění formuláře není povinné.

Seznam údajů, které jako zákazník-fyzická osoba zadáváte při registraci nebo objednávání zboží: jméno a příjmení, úplná poštovní adresa, telefonické a e-mailové spojení.

Nakupujete-li jako právnická osoba, měl(a) byste uvést také následující údaje o firmě: jméno firmy, adresa sídla firmy, telefonické a emailové spojení, IČ, DIČ.

Tyto informace jsou nezbytné pro úspěšné vyřízení objednávky, můžete uvést ještě alternativní adresu dodání.

Tyto údaje nám umožní provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, popřípadě identifikovat Vaši platbu učiněnou bankovním převodem. Údaje o Vaší registraci a  nákupech (nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a podobně) jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám.

Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv dle § 21 zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Poskytnutí osobních údajů je ze strany subjektu dobrovolné, nicméně jejich sdělením je podmíněno uzavření kupní smlouvy či jiného závazku.

6. Registrace a deaktivace registrace

Registrace provedená v našem obchodě Vám umožňuje uchovat Vámi zadané údaje pro opakované objednávání zboží bez nutnosti vypisovat údaje nutné k objednání stále znovu. Registrované údaje máte možnost kdykoliv upravit. Registrace je chráněna a Vám zpřístupněna zaslaným heslem na Váš registrační e-mail. Heslo můžete změnit dle Vaší potřeby při úpravě údajů. V případě zapomenutí hesla Vám systém na Vaši žádost zašle heslo nové na Váš registrační e-mail. Pokud zapomenete registrační e-mail musíte registraci provést znovu na nový e-mail (nejlépe aktuální a využívaný).

Deaktivace (zrušení) Vaší registrace a výmaz Vašeho emailu z databáze je možné na Vaši žádost. O provedení zrušení můžete požádat telefonicky nebo e-mailem (viz kontakty). Vaše registrace bude bezodkladně deaktivována.

Osobní data kupujících jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Neposkytujeme je třetím stranám. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Zákazník uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Toto zpracování a shromažďování osobních údajů může být ze strany prodávajícího v budoucnu použito za účelem případné nabídky obchodu a služeb zákazníkovi, pokud s tímto vyjádří souhlas prostřednictvím systému e-shopu. Tento souhlas může registrovaný zákazník kdykoliv změnit úpravou údajů.

Používáním internetového obchodu www.dobrykolonial.cz souhlasíte s uchováváním a používáním osobních údajů a informací o Vašich nákupech po neurčitou dobu. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k jejich změně, budou detaily nových pravidel na těchto stránkách publikovány, takže budete mít možnost se o nich dozvědět.

7. Příspěvek na historické elektrozařízení

Od 13. srpna 2005 platí novela zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech, která přináší změny především ve zpětném odběru elektrozařízení a příspěvku na historické elektrozařízení. Tento zákon postihuje všechny dovozce, výrobce, ale i prodejce. Prodejci elektrospotřebičů nejsou podle názoru Ministerstva životního prostředí povinni převzít od zákazníka starý spotřebič přímo na prodejně. Povinností maloobchodního prodejce je přesně informovat zákazníka o sběrných místech. Lze mít přímo na prodejně vystavený seznam sběrných dvorů blízko místa prodejny nebo lze tuto informaci pomoci vyhledat na stránkách Ministerstva životního prostředí (http://www.env.cz) nebo na stránkách kolektivních systémů - ELEKTROWIN (domácí elektrospotřebiče), ASEKOL (http://www.asekol.cz - elektronika, IT technika), případně REMA (http://www.remasystem.cz), EKOLAMP (http://www.ekolamp.cz - osvětlovací technika), ECOBAT ((http://www.ecobat.cz - přenosné baterie).

V rámci novelizace zákona musí dovozce nebo výrobce vybírat tzv. recyklační příspěvek na historická elektrozařízení. Tato částka je určená k financování zpětného odběru, zpracování, využití a odstranění použitého elektrozařízení pocházejícího z domácnosti, které bylo uvedeno na trh do 13. 8. 2005. Je tedy určen i na zpětný odběr a další nakládání s použitým elektrozařízením uvedeným na trh dnes již neexistujícími výrobci, dovozci, prodejci apod.

Dovozci a výrobci mají možnost výši příspěvku uvádět na svých dokladech. Předpokládá se, že každý výrobce tuto možnost využije. Následně pak jsou všichni prodejci povinni uvádět náklady na sběr, zpracování a likvidaci historického elektrozařízení odděleně. Proto i na našich prodejních dokladech vystavovaných po 1. září 2005 bude uvedena položka - "Příspěvek na historické elektrozařízení". Tento poplatek, ačkoli uveden v objednávce, dokladu o zakoupení věci atd. odděleně, musí být spotřebiteli komunikován za každých okolností takovým způsobem, aby již první informace o ceně, kterou bude muset spotřebitel za věc zaplatit, nevzbuzovala zdání, že je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Toho lze dosáhnout zejména zakomponováním tohoto poplatku do ceny věci s tím, že u ní je uvedena poznámka o tom, že již tento poplatek a v jaké výši obsahuje, případně vedle ceny věci je bezprostředně uvedena informace o výši poplatku a o tom, že jej je nutné do ceny započítat.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.